流星雨

星期一, 7月 05, 2004

你點解鍾意我?

情到濃時,情人喜歡問對方: “你點解鍾意我?”

不同的人,抱著不同的心態去問,如
- 有人害怕對方貪他的錢
- 有人對自己冇信心
- 有人希望得到對方的贊賞

男人希望女人答: “我鍾意你,因為你外表吸引我,溫柔體貼,有責任感,有才華,有學識,有品味,對我好,可以照顧我一生一世”

女人亦希望男人答: “我鍾意你,因為你外表吸引我,溫柔體貼,有責任感,有才華,有學識,有品味,對我好,可以照顧我一生一世”

其實,大家期望的答案都是差不多,最重要:只講好聽的說話,無謂大殺風景!

10 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]



<< 首頁