流星雨

星期六, 5月 29, 2004

人生一大忌: 忌等

等好運到,
等愛神來到,
等人說愛你,
等他/她回心轉意,
等待一個不回家的人,
等那個特別的日子,才穿上此新衣,
等幾時去旅行,
等他/她應承結婚,
等。。。
等到幾時?真係可以等到?
我唔想等,我驚等唔到

我驚愛神行錯路,等到我老了、蹉跎歲月,
我驚他/她不回家,等到天光了、白等,
我驚我肥了,穿不到那新衣、晒錢,
我驚到時又有新工作,去不成旅行,又要再等,
我驚未結婚,他/她已有新歡、毋需再等,
又驚911突發事件,或明日是世界未日,

所以我唔想等,買的新衣即刻穿,
想做就做,想飛就飛!

0 則留言:

發佈留言

訂閱 發佈留言 [Atom]



<< 首頁